Tuesday, April 23, 2013

Spanish Lessons Right Here!

We haven’t had any Spanish lessons for a while. Here are some common phrases to learn.

Bigfoot ate the flowers.
Bigfoot comió las flores

Dead bodies go in the regular trash, not in the recycling.
Los cadáveres van a la basura normal, no en el reciclaje

My phone is tapped. Do not call me.
Mi teléfono está intervenido. No me llames.

The alien spaceship is parked on the roof.
La nave espacial se encuentra estacionado en el techo.

Ladies, use arsenic to poison your husbands, not strychnine.
Señoras, utilizan el arsénico para envenenar a sus maridos, no estricnina

Don’t use paper with wood pulp to counterfeit money.
No utilice papel con pulpa de madera para la falsificación de dinero.

I hear voices from dead people.
Oigo voces de los muertos.

Your guns cannot hurt me. I am invisible.
Sus armas no pueden hacerme daño. Yo soy invisible.

The men in black are living inside my motor home.
Los hombres de negro están viviendo en mi casa rodante.

No comments:

Post a Comment